Orolig!

Idag ska jag oroa mig för Lars som ska ta sig till Visby på egen hand.
 Tänk om man fick följa med och hålla handen hela vägen...
han är ju bara 18 år! ;O)
 Det är bytet av flyg på Arlanda som jag oroar mej för...
tänk om han inte hittar!?
Men såklart...oron är bara min -
jag är orolig när jag ska flyga...
alltså oroar jag mig när "ungarna" ska ut på äventyr.
Pelle ska skjutsa honom
till flyget...
ingen idè att jag är med och strular till saker å ting!
 Hela dagen kommer att handla om denna oro...
tills han är framme i Visby.
 
En annan sak som oxå oroar mej idag
är att vi inte hittar våra pass Pelle & jag....
åker till Italien om en vecka och hittar inte passen.
Resan ska bekräftas med passnummren oxå
och det måste göras Nuuu!
Vi har letat igen varenda vrå
av huset men utan resultat...
det blir väl till att beställa nya pass idag då!
 
*Suckar!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0