Snart så.....

..........är det semester!

Bara en gedigen "att göra lista" kvar att beta av
 - sånt som måste göras innan vi stänger på KAPAB.
Lönerna är ju ett måste så klart....
men jag vet inte om det går att göra dem idag
löneperioden är till och med idag.
 Kan hända att jag måste in i morgon bitti och fixa dem.
 
Packa måste jag oxå göra...
har inte plockat fram en enda pinal inför resan...
men det löser sig under kvällen!
Känner mig lite orolig
över att lämna hus å hem,
ungdomar å katter för tre veckor.
Men det blir nog bra bara jag kommer iväg!
Vi åker till Uppsala och Syster Yster
i morgon
 och sen flyger vi till Italien på söndag.
 
Det blir nog härligt...tror jag! ;O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Önskar er en kanonsemester! Ses på sjön i augusti! Kram!

2011-07-15 @ 11:39:42
Postat av: Nina

ja dej är det inge synd om det ser ja det :o) Ha det så gott och hälsa Maggan :O)

2011-07-15 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0