Åhh en sån dag!

Det blev inte riktigt som jag räknat med idag...

Lars vaknade med världens nackspärr
och kunde inte gå på jobbet.
När jag kom till KAPAB så hade jag glömt mina nycklar
och Nils hade försovit sej...
jag tog bilen hem för att fixa nycklarna.
Eftersom inte Nils var på plats
var jag tvungen att logga in min telefon
och gissa om det ringde på vägen hem!
Jag skrev order på parkeringskvitton jag hittade i bilen!
 Tillbaka på kontoret...ingen Nils!
Jag ringde å ringde å ringde...
inget svar!
Så Jag fick både svara i telefon
och försöka vara på leveranserna
för att få iväg färdiga beställningar.
Och så mitt eget jobb då på det!
 Stort stresspåslag
att vara själv på tre jobb
måste jag erkänna!
Nils kom ju till sist
och då blev det genast lugnare!
 Jag känner mej fortfarande helt slut...
är nog för gammal för tre jobb!
 Men nu så har ju även denna arbetsdag gått...
och det fungerade ju!

Nu ska Pelle och jag åka och titta på en liten fontän
att sätta i trädgården...
Tror att det blir solstolen sen
om nu solen fortsätter att skina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0