Äntligen!

Nu har jag tagit reda på högar med tvätt....
av storleken Himalaya!
På kuppen fick jag min garderob och min byrå städad.
Har slängt massor som är trasigt och urtvättat! 
Riktigt roligt var det oxå!
Nu är det gott om plats i lådorna i alla fall.
Jag har kvar en jätte hög med lakan att vika...
tänker absolut fixa det innan jag lägger mej.
 Undra bara varför jag alltid
väntar så länge
 med att ta reda på tvätten...
borde vara betydligt enklare att fixa det med en gång.
 
Vad har du gjort ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag har ändrat på den där lappen som sonen tejpade upp på dörren till tvättstugan, det står:

Or ASK your mother, she knows how YOU can do it.

2011-06-20 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0