Det är ju så konstigt....

......hur det blir!?

Förra året denna tiden
så var vi 6 personer här hemma!
Pelle & Jag...å så Nils som bodde hemma
och så Emil & Lars..
å barnens kusin Erik bodde oxå här!
 Jag lagade mat till 10 personer var kväll i 8 månader...!
Nu är det bara jag Pelle och Emil kvar...!
Det är konstigt.....!

Nils köpte egen lägenhet
å flyttade...lika så Erik -
Det var sent i höstas..då blev vi fyra.

 I vår så har yngste sonen blivit förälskad
 i en underbar ung kvinna! <3
För några veckor sedan så meddelade han
att han flyttat hem till Elin...
Good for him!
Nu är det Pelle å jag å Emil kvar....
och jag kan meddela att Emil vill INTE bo här.
Men änu så har han inget alternativ.....
inget jobb= inget eget boende!
Men konstigt är det ...konstigt känns det!

Nu ere snart bäre ma å je kväär...
ma å je å *gubben*!



Kommentarer
Postat av: Nina

Här hemma blir det oxå snart heltomt! känns konstigt! Vi får väl flytta ihop och bilda storfamilj Anita! :o) Är det någon fler som vill hänga på?

2011-06-02 @ 08:34:41
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Frida

Ja, nu är mina barn små... varav 1 inte fött än haha...

Men redan nu gruvar jag mig för den dagen då dom tar sitt pick och pack och säger.. tjaråå morsan...;)

2011-06-02 @ 13:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0