En härlig dag!

Jag har haft en fin eftermiddag i Östberg
med Lars och Elin med familj.
Massor med gott fika
och roliga samtal hela eftermiddagen.
 
Min farmor Anna kommer ju från Östberg
och nu visar det sig att Elins mormor är sambo
med min pappas kusin Svenne.
Vi var dit och hälsade på honom idag
 och jag kommer ihåg platsen väl
och att vi var där ofta när jag var barn.
Dom hade haft kusinträff för några år sedan
och då hade pappas bröder Evald & Gunnar varit där.
 
Tänk så det kan bli va.....
Lars träffar en tjej som han nästan är släkt med! :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha...det där känner man igen..:) Presenterandet av ny pojkvän för pappsen resulterade ofta i...."men då e ju je kusin me a mor din"....typ..:/

2011-06-03 @ 12:01:52
Postat av: Maggan

Kul! Tänk vad världen är liten ändå :)

2011-06-03 @ 14:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0