Så var det dax igen.....

............att räkna löner!
Jag kan inte förstå att jag tycker att det är så jobbigt!?
 Egentligen är det inte sån big deal!
Bara att köra igång
så att det blir klart nån gång.

Kollade igenom min kalender igår och blev super stressad...!
Borde vara hemma hela sommaren
för att ha koll på läget...
eller jag tror att JAG måste hålla koll på allting.
 Vi är bortbjudna på Midsommar
- men vad ungdomarna ska göra har jag ingen aning om!
Får för mig att dom kommer att sitta hemma
och önska att få umgås med mej...troligen inte!
 
Den 27 juni åker Emil på Peace & Love
och Lars ska jobba på KAP den veckan.
Den 5 juli åker Nils på Getway Rock i Gävle...
den 7 juli åker Lars till Gotland för att vara med Elin i två veckor
och Pelle och jag åker till Västerås  på bilutställning.
Sen åker PK och jag till Italien den 17 juli 
och är inte hemma när Lars kommer från Gotland
för att packa om och åka till Cypern.
 
Vi är inte hemma under Storsjöyran...ingen koll på den veckan då!
Vi är heller inte hemma när Emil fyller 20 år...!
Jag blir jätte stressad
över sånt...
är van att ha koll på allt och kunna vara med och styra upp.
 Men va fasen...
ingen hade koll på mej när jag var 18, 20, 22 år...
mina grabbar klarar sej nog bra...eller vaaa??

Det hjälper inte...
jag skulle kunna låta bli att resa till Italien
bara för att finnas till hands
ifall att!!
Mest orolig över Lars...lillpojken...
men borde kanske oroa mej över Emil som inte har samma koll.

 Ja jag säger då det...!!
Man ska inte ha nån semester...lugnast så!


Kommentarer
Postat av: Carina

Stackars du låter jobbigt det där!

2011-06-20 @ 12:50:24
Postat av: Maggan

Själv skall jag ligga i en solstol vid husvagnen hela sommaren. Kanske ta mig ett dopp då och då. Emellanåt kanske det slinker ner en öl och ett glas vin. Jag skall på Getaway rock och bo på hotell. Ingen stress. Fast jag får också lite ångest när det gäller killarna, vill ju inte att de skall sitta instängd i en lägenhet hela sommaren.

2011-06-20 @ 14:07:32
Postat av: Nina

Det kommer att gå bra! :o) Det är lätt att säga när det gäller andras ungar... jag förstår dej :o)

2011-06-20 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0