En kväll i timmerkojan!

Vi har ätit god mat och skrattat å surrat
 - spelat PT och sett på DVD.
 Nu är det bara jag, Emil och Lars kvar uppe....
Nils och Pelle gav upp
och gick till sängs!
 Lars han jobbar med sin körkortsteori
 och Emil och jag ser på film.
 
Jag planerar oxå
hur vi ska sova i Påsk när syrran kommer....
vi ska på ett bra sätt rymmas i stugan.
Det är sovplatser som måste planeras....
vem sover vart!
Men det löser sig....
med lite planering och list så löser det sig.
 Det var ju så klart lättare förr när pojkarna var små
och kunde sova hur som haver....
nu tar dom lite större plats
och vill ha lite privat utrymme.
 
Jag tror att jag löst det hela ....
med en extra säng så har jag nog löst det hela! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0