En sån dag!

Idag har jag inte hunnit blogga förren nu!
Det har varit fullt ös från start
och eftersom jag var borta igår
så har det oxå varit fullt upp på jobbet.
Redovisningsbyrån
har varit hos mej idag
och så har jag gjort löner.
Sen kom Eivor
på eftermiddagen
- hon har varit så snäll och hjälpt mej med
att sy upp gardiner till kontoret.
Idag satte vi upp dem och det blev jätte fint! :O)
 Bild kommer i morgon!

Efter middagen så tog jag itu med gästrummen...
städade
ur och bäddade rent.
Vi får ju gäster till helgen!
Maggan kommer
och Calle å Ludde...
Knut kommer oxå
men han ska ju bo hos Nils så klart!
Synd bara att inte jag är hemma....
jag åker på kurs på torsdag - så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0