God Kväll!

Dagen gick fort!
Jag och Pelle har varit på KAPAB nästan hela dagen
- monterat stolar och skrivbord
- möblerat om
och städat undan skrot och skräp som blivit liggande.
Vi var oxå ute i det fina vädret
- tog en promenad runt Lillsjön!
 
I kväll blev det sen middag med hela familjen samlad
- Nils kom hem och åt!
Resten av kvällen tillbringar jag framför TVn
-jag har så jäkla ont i alla leder av allt bärande av möbler
så jag var tvungen att ta en tablett.
 
Till veckan har vi sportlov här i Jämtland.
Jag kan inte vara ledig hela veckan
men på onsdag åker vi upp till stugan i Huså
 - jag, Pelle, Emil och Lars....
Nils kanske kommer
upp till Helgen.
Det blir skönt med lite ledigt
- hoppas på SOL! :O)

 En skön söndagkväll önskar jag er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0