Halvtid!

Så var det halvtid
- det är onsdag och halva veckan har gått!
Jag ska visserligen vara ledig onsdag å torsdag
 och ha sportlov tillsammans med Lars & Emil i Huså.
Det ska bli skönt med lite lov!
Hoppas nu att vi får bra väder!
 
Katterna måste vi ju släpa med oss upp
så jag måste iväg och köpa en till bur idag
 - dom ryms inte i samma
bur längre
eftersom Saxon blivit så stor.
 Jag känner mig oplanerad vad det gäller mat och sånt
 men det får vi lösa på vägen upp
- handla i Järpen går ju
även om det är lite dyrare att handla där.

 Ska iväg och fixa fötterna oxå på förmiddagen
- har nageltrång på en tå så jag knappt får på mej skorna.

Tjipp tjopp....hur har du det idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0