Hej å hå...min ludna tå!

Tänk att helgerna alltid ska rinna iväg så fort!
 Jag slutade min kurs vid 4 på lördagen
och susade hem för att parta på Maritè
med syrran, Lena, Cina och Nina.
Det var förfest hos Cina och sen bar det iväg.
En kul kväll med mycket folk.
 Eivor var bussig
och agerade Taxi - Tack för det!

Kom hem vid 2
och då blev klockan helt plötsligt 3
på grund av sommartiden.
Maggan och jag väntade uppe
för att surra lite med ungdomarna som droppade in eftersom.
 Vi kom nog inte i säng förren vid 04:30!

Söndagen blev långsam
och skön....
Uppsalagänget for vid 15:30...jag hämtade bilen hos Nils i samma veva.
Ungdomarna åkte till farmor på middag
och Pelle och jag käkade hemma...kvällen framför TVn.
 
Idag har jag slitit med en lön som var fel...
annars har det varit lugnt - jag gick hem lite tidigare.
Pelle har mekat
bil ikväll
och jag, Emil och Lars åt middag på MAX
och nu hjälper jag Lars med en läxa som handlar om arbetsmiljö.
 En trevlig helg och en vanlig måndag!

Hur har din helg varit då??



Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag försökte ringa till dig flera gånger i går men du hörde kanske inte?

2011-03-29 @ 07:01:03
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Maggan!

...ser nu att jag har 5 missadesamtal från dej! Hade glömt mobilen på jobbet!

2011-03-29 @ 10:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0