IKEA!

Det blev några timmar på IKEA idag!
Vi kom iväg ganska sent efter en slö morgon
klockan var mycket innan vi var hemma.
Vi handlade en hel del....
mycket kontorsmöbler till jobbet
men oxå en soffa till Lars och en del grejer till Nils.
Tur att vi tog med släpvagn!
 Otroligt mycket folk
var det
men det gick ganska bra att ta sig igenom dagen! :O)

Väl hemma blev det hämtmat från Thaivagnen i Brunflo
- starkt och Gott!
Nu har vi precis avverkat Melodifestvalen
- första gången i år
som jag tittar faktiskt.
 Jag vet INTE vem jag tycker är bäst!?

 Hade egentligen tänkt åka och hälsa på min vän Lena ikväll....
igen....
men luften gick ur mej efter maten.
Sorry Lena! :O(

Hur har din lördag varit då?




Kommentarer
Postat av: Lena

Trist!

2011-03-05 @ 23:00:53
Postat av: Maggan

Rock´n Roll!!!

2011-03-06 @ 13:42:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0