Inloggningsproblem!

I dag kom jag helt plötsligt inte in på bloggen med mitt lösenord....!
 Nu har jag fixat nya lösenord både till bloggen, facebook och min gmail
 - inget av detta funkade
på morgonen.
Man får ju lätt panik när ett lösenord man använt i evigheter
 helt plötsligt inte fungerar.
Nåväl nu är detta fixat!

Jag har varit hos frissan idag
och så har jag fixat mina naglar
- skönt med några egna timmar! :O)
Nu blir det några timmars jobb
 sen ska jag till Lena på middag - jag och Karin.
Det ska bli skönt att komma bort och äta mat som någon annan lagat!
 
Ma råkes!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hälsa till systrarna!

2011-03-07 @ 21:17:44
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0