Lilla Stugan på fjället!

Nu är vi på plats i stugan - har ätit och tänt upp i spisen!
Här är tyst och lugnt .....
önskade ändå att någon av grabbarna hade velat följa med.
Man är fasen inte van att vara bara två!
Men vi trivs otroligt bra i vår lilla stuga på fjället.
Jag ser verkligen fram emot att få ha Uppsalagänget här över Påsken
- det ska bli så roligt.....Längtar!
Nu ser vi på film
och bara är....
fast jag har ju svårt för det.
 Jag sitter och undrar över om katterna är inne
eller om Emil har glömt
att plocka in dem innan han gick ut.
Jag funderar oxå över hur Lars har det
- han som foljt med sin nya flickvän hem till hennes föräldrar
 för första gången ever!
 
Små funderingar hit å dit....igen!

Vad gör du ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Lena

Sover, sover och sover..

2011-03-19 @ 06:53:15
Postat av: Nina

Jag sover oxå :o)

2011-03-19 @ 09:00:03
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0