Packar min väska och sticker!

Jag är ledig idag - ska ju åka på kurs!
Jag springer omkring från det ena till det andra....
försöker städa samtidigt som jag packar min väska.
Det går sådär!
Men nu är jag så gott som färdigpackad...
nu ska jag bara torka golven i gästrummen
och åka å hämta ut ett paket - sen sticker jag.
 Det stormar här så jag hoppas att inte vägarna är helt omöjliga att ta sig fram på
 - dom varnade på radion!
Jag kommer hem redan på lördagkväll
eftersom kursen blev lite kortad denna gång.
 Det innebär att jag kan gå med på Maritè på lördagkväll
 - tänk så bra det kan bli!
 Syrran som kommer och allt! :O)

Tjoohoo - nu måste jag ha kaffe!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att du kunde följa med, vi ses. Fixar biljetterna i morgon, kram! Ha det bra!

2011-03-24 @ 18:32:16
Postat av: Nina

Va kul att du hänger på :o)

2011-03-25 @ 22:32:16
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0