Så var det söndagkväll...igen!


Det var svårt att lämna stugan och åka hem
eftersom vädret var fantastiskt!
Men ändå skönt att komma hem och fixa middag
 medan det fortfarande var dag och ljust.
Jag ringde efter Nils
så han kom hem och åt
- Lars har jag inte sett röken av ännu....
han verkar inte ha en fungerande mobil heller.
Det blev lax och potatis till middag....
och kaffe å blåbärsglass.
 

Ikväll tror jag att det blir lite Spa här hemma....
ska bara vänta och se....
jag misstänker att jag ska hämta Lars
- han ringer säkert snart
och vill ha hämtning!
 Men sen ska jag tappa upp ett bad och tända lite ljus
 - och slappa!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nää, nu har det varit måndag jättelänge :)

2011-03-21 @ 14:21:55
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0