Skitnatt å skitdag!

Natten till idag sov jag två timmar....
kunde fasen inte somna!
 Jag hade INTE sovit i soffan på kvällen...
det var inte det.
När klockan ringde vid 6 så hade jag nyss somnat
så jag beslutade mej för att vara hemma och sova på förmiddagen...
men inte kunde jag somna.
Tillslut så åkte jag på apoteket och köpte insomningstabletter Neurol forte - Valerina
och sen fick jag sova i tre timma.

Jag drömde hela tiden
massor av konstiga saker
bland annat så åkte jag skidor över en glasier
och helt plötsligt så sjönk jag ner i snön...
som om det var bottenlöste och så fastnade jag där i en mörk snötunnel...
som i ett skruvstäd. 
Om jag rörde mej så åkte jag längre å längre ner! 

När jag vaknade så var jag helt slut
så jag beslutade mej för att vara hemma hela dagen.
Jag har sovit ytterligare en och en halv timma på eftermiddagen.
Nu har jag ont i huvudet!

En skitnatt och en skitdag var det!




Kommentarer
Postat av: Karin

Ja idag var en jäkla skitdag men jag hade andra problem.. Hoppas du kan sova inatt.. Kram Karin

2011-03-21 @ 22:17:08
Postat av: V.I.C.K.I.S.

USCH! Jag hade nåt liknande här oxå... ingen sömn... det är tufft då. Kram

2011-03-22 @ 00:24:42
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Maggan

Va jobbigt! Kunde du sova i natt då?

2011-03-22 @ 06:45:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: l

Vi kanske ska ut och gå en sväng idag (tisdag), hör av dig om du kan och har lust!

Kram

Lena

2011-03-22 @ 07:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0