Solen!

Idag skiner solen från en molnfri himmel
och det är underbart väder!
Man skulle vara ledig
såna här dagar!
Men just idag kan jag inte vara ledig....
Nils är ledig idag och Ulf packar inför sin säljresa
som startar i morgon - någon måste svara i telefonen.
I eftermiddag ska jag på en kort utbildning i Visma
- mitt löneprogram.
 
Lars har flaggat för att han tar bussen till Lofsdalen ikväll....
hans flickvän är där med sin familj.
Pelle och jag åker väl till Huså i morgon....
undrar om man kan få med sej Emil?
Det bekymrar mej
att han bara sitter hemma vid sin dator
utan att få någonting annat gjort.
Vore bra om han följde med
och körde lite skoter med Pelle!

Tänk att det bara är tre veckor till Påsk
- inte klokt vad tiden rinner undan snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0