Besök och annat stök!

Idag har Lena och jag varit hos Lenas mamma Berit.
Vi har hjälpt henne med en massa fix å trix...
i två timmar var vi där.
Jag tror hon körde slut på oss två 50 +are! :O)

Sen åkte vi
och handlade -
 Lars ska ju ha sin födelsedagsmiddag idag.
Inte för att jag sett röken av honom
sedan han gick på krogen igår....
men jag vet att han sov över hos Elin
för jag pratade med henne i natt
när jag inte fick tag på Lars.
 Jag skulle ju hämta honom efter krogen
 men så blev det inte!
Nils kommer
oxå hem och äter idag
och troligen så kommer Elin med Lars hem....
när han nu kommer.

Här regnar det....
regnar å regnar -
hela dagen har det hållit på.
Det blir ju grönt och fint
men nu tycker jag att det kan ge sig -
 nu vill jag ha sol igen!

Berit för något år sedan!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad mamma var glad där! :)

2011-05-14 @ 17:14:46
Postat av: Nina

Jaa mer sol vill vi ha.. Och hälsa grattis till Lars!

2011-05-14 @ 18:52:33
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0