Deklarerat......

...........i sista minuten!

Jag fick iväg min deklaration några timmar före "slutsignal"!
Åkte ner med den
till skattemyndigheten och lämnade den i lådan
- slulle ändå lämna min K10 som ju inte går att sma:a.
Sen har jag fått iväg en kallelse till styrelsemöte....
jag ska ha två styrelsemöten denna veckan - plus ett årsmöte.
Fattar inte att jag alltid ska vara ute i sista minuten med allt!
 
Har även städat kylskåpet i kväll....
inte kul men väldigt nödvändigt....
 kanske man kan få in lite ny mat där!

 Nu blir det TV och en bit Brieost!



( bild google)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag hade en sån där sms-blankett så jag deklarerade för flera veckor sedan. Men jag har kommit ner kvart i tolv några år och då är man inte ensam, det är som ett litet lämmeltåg mot skattemyndigheten mitt i natten :)

Skönt att ha det gjort i alla fall.

2011-05-03 @ 06:40:41
Postat av: cathrine

Vart har du din man ? lka frånvarande som min ? kram

2011-05-04 @ 00:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0