Fjärilen!

Ikväll har jag och Pelle varit på Birka i Ås.
Det var en "Insamlingsgala för barn till missbrukare".
 Man betalade vad man kunde i inträde
och där var många bra musiker - både elever från Birka
och lokala musiker från Östersund.
En härlig kväll med musik, skratt och allvar.
Alla pengar går oavkortat till
Fjärilen! 

"
Fjärilen är till för dig som lever eller har levt i en familj
där psykisk ohälsa hör till vardagen,
eller där någon är beroende av alkohol och/eller andra droger."

Kul att göra något annat än att slita med något hemma
och sen glo på TV -
 Jag är verkligen glad att jag gick dit.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jättebra initiativ! Meeen! Jag skulle oxå gått!

2011-05-12 @ 23:10:01
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0