Ford Thunderbird - 60!

Har haft besök av Lena ikväll....
hon skulle hämta sin syster Karin på tåget
och så passade hon på att fika här
när hon ändå hade vägarna förbi.
Det var trevligt!

Pelle har varit till Kramfors
och köpt ännu en jänkare -
 en Ford Thunderbird -60.
Jaa vad ska man säga
om den då...
Den är fin! ;O) 
 
Vi har fulla gården med bilar nu...
ser ut som värsta parkeringsplatsen för amerikanare.

Nu har jag en arbetsdag kvar..
sedan är jag ledig i fem dagar - det ska bli skönt! :O)

Katterna surar
för att jag inte vill släppa ut dem i kylan och regnet -
jag gillar inte att dom är ute på nätterna
och absolut inte i detta skitväder!

Undrar när sommaren kommer!?

Inte vår bil...men vår ser lika ut!

Bild google!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0