Fullt upp!

Idag har det varit fullt upp hela dagen!
Har haft massor att göra på jobbet
inklusive ett viktigt planeringsmöte.
 
Väl hemma ( jag gick hem!) så fixade jag middag
samtidigt som jag började mitt målande av utemöbler.
Vi åt middag ute i solan! :O)

 Nu har jag jobbat på med målandet i nästan tre timmar
- men nu jäklar är jag klar....
med möblerna
i alla fall.
 Har nästan ont i huvudet av Teakoljan
som inte är så hälsosam att andas in.
Ändå har jag varit ute hela tiden!
Nu har jag bara kvar överliggarna på altanräcket
som ska målas vita.
Tror inte att jag hinner
det i morgon
eftersom jag tänker åka på en Insamlingsgala för barn till missbrukare.
 Men kanske i helgen om inte det blir allt för regnigt
 - det skulle bli kallt!

Nu ska jag vila min trötta lekamen och glo på TV....
men egentligen borde jag gå å lägga mej!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Härligt när det blir fint omkring en.

2011-05-11 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0