Fy tusan.....

.........vad jag är trött idag!
Har ingen energi över till allt som ska fixas.
 
Efter middagsstök så städade jag "nya badrummet" -
tyvärr så kan vi inte flytta in i det ännu.
Det fattas ett tvättställ och en toastol...
duschen kommer inte än på ett par veckor...
jäkla utdragen historia detta!
Men i övrigt så är allt klart...
kakel och belysning
är på plats.
Det ska bli kul att göra i ordning!

Nu glor jag på TV
med min man...
glor på TV och dricker kaffe
för att orka hålla ögonen öppna!

Jag saknar Lars
som tillbringar all sin tid med Elin...
det blir tomt här hemma när barnen"flyttar ut"!
Idag vid middagsbordet var det helt tyst...
Emil, Pelle och jag...
vi satt och åt under total tystnad.
Hur konstigt var inte det!?
Här som det brukar vara ett jädrans liv vid måltiderna...!

 Livet förändars må jag säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0