Körfältsgrillen 3.0

Ikväll har jag föräldravandrat på Remonthagen
där det var en stor Student/ungdomsfest ikväll.
Jag och Eivor M. gick runt bland festande ungdomar,
musik och bra stämmning.
Det var massor med ungdomar där...
svårt att uppskatta men uppåt 1000 skulle jag tro.
I fyra timmar var vi där och snurrade runt -
men sen frös vi så då gick vi hem.
Dom ska hålla igång till kl.02:00 med musik och fest.
Det var många vuxna där oxå...
föräldrar, polis, vakter och rödakorset.
Den tid jag var där så var det bra karma och inget bråk -
hoppas att det håller i sej den tid som nu är kvar.
Det var skoj att vandra runt
och jag kan tänka mej att föräldravandra fler gånger....
kanske lite mer kläder på då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0