Målarkludd!

Idag när jag kom hem tog jag tag i målningen av altanen
- det var ju ganska bra väder
så jag körde igång.
 Det gick ganska bra...
kom en liten regnskur och katterna var otroligt nyfikna.
Det blev lite kattspår och vita tassar på kuppen! :O)
Tyvärr räckte inte färgen
till allt
men det fixar jag i morgon -
måste ändå måla två gånger.

Det är kul att fixa
med något
som gör sån omedelbar skillnad...
resultatet är ju direkt
så att säga.

Var med Lena idag och tittade på hennes "nya" lägenhet -
det kommer att bli jätte bra...
fin lägenhet på andra våningen
och ganska stor balkong.

Svängde i på Jysk oxå och hittade diverse småplock -
en mask i lera bland annat
som jag ska ha i trädgården. :O)


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad du jobbar o sliter, men fint blir det. Tack för sällskapet idag, kram!

2011-05-18 @ 06:24:54
Postat av: Lena

...igår menar jag förstås!!

2011-05-18 @ 06:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0