Så var det måndag...igen!

Kallt var det att vakna idag!
 Det kom faktiskt lite snö i morse
 när jag sömnigt vinglade ut och hämtade tidningen.
Blev oxå bryskt påmind om att deklarationen ska vara inne idag...
VARFÖR har jag inte fixat det i helgen???

Lars är hemma med magsjuka idag
- hoppas att jag slipper bli sjuk!
 Emil han jobbar på KAPAB idag
för en i personalen ville vara ledig.
Bokföringsbyrån kommer
 och jag har en lång lista med saker som jag måste leta reda på åt revisorn....
siffror siffror siffror!
Tänk om man bara kunde plocka bort alla måsten i sitt liv...
jag vet precis vad
jag skulle stryka bort!
Men man kan ju oxå plocka bort en sak i taget....säga flera NEJ!

Önskar dej en bra måndag...fylld med ny energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0