Tidigt uppe sent i säng!

Jag kom inte i säng i tid igår!
Ändå vaknade jag hela tiden första gången vid 4.....
klockan 5:45 klev jag upp.
Jag är vansinnigt trött i kroppen efter gårdagens trädgårdspass.
Har ändå lyckats med att njuta av denna ensamma tidiga morgontimma.
Har läst tidningen och ätit frukost
med solen flödande genom köksfönstret.
Jag tänkte gå ut och sätta mej...
men det är ju sån oordning på verandan så det får vänta....
kanske funkar i morgon! :O)
Detta hade varit en perfekt dag att vara ledig på
men idag funkar inte det inte
eftersom vi är en man kort på kontoret....
U är på minimässa i Sundsvall.
Om det underbara vädret håller i sej
ska jag vara ledig på torsdag...
eller på fredag...
tror jag!
 
Önskar dej en skön tisdag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Här ska det regna torsdag och fredag ser det ut som.

2011-05-10 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0