111111

Härligt datum vi har idag!
 
Och vi hade en härlig kväll igår.
Till skillnad från förra gången jag var på Guldgala
så var det jätte god mat igår.
Vi fick Tapas till förrätt.....Sushi m. rökt lax....Serranoskinka fylld med champinjoncreme....Tandoorikyckling...minilammbulle...
Skärvången ost
med morotsmarmelad.
Till varmrätt fick vi helstekt renytterfilè på en bädd av rotsaker....
skysås smaksatt med ramslök...potatisgratäng...
färskostboll...
torkade blåbär.
Till dessert åt vi hjortronbakelse på mazarinbotten .
 En skaplig meny får man väl lov att säga...
det var mycket gott!
 
Det delades ut priser
och det var artister som underhöll...
bla. fick vi uppleva Swingfly...Jessica Andersson...
Bedroom Eyes och Loreen.
Hus-DJ var E-Type
och som dansbans spelade Zekes.
Klockan var halv 12 på kvällen innan vi hade ätit färdigt...
nästan dax att gå hem då
eftersom jag skulle jobba idag....
men jag stannade lite till...kom väl hem vid 01:00.
 
Idag ska jag som sagt jobba
och sen ikäll åker vi kanske till stugan.
Jag har hela familjen här på KAP idag
eftersom Lars praktiserar här på fredagarna.
 
Önskar er alla en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marina

Wow! Vilken Meny! Kul! Trevlig helg till er med!

2011-11-11 @ 13:11:09
Postat av: Maggan

Ååå, vilken rolig kväll!

2011-11-12 @ 08:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0