Jahaja...!

Så var man på plats igen då....
rivstartade morgonen med att göra om en av lönerna som blivit fel!
Tänk att jag kände det nästan på mig...!

Nu är det snart helg och jag ska gå på Corroded
Plaza i morgon fredag...med Pelle och Leba B
 - Det ska bli skoj!
 
Sen har jag en massa "jag borde"...
men vi kanske åker till stugan på lördag i stället.
 
Nils han åker till Umeå för att hälsa på polare över helgen..
och Emil åker till Jönköping på Dreamhack i kväll med tåget....
och Lars han ska väl med Elin till Svenstavik......

Vad gör du i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Marina

Adventspynta så klart! ;o)

2011-11-24 @ 11:38:33
Postat av: Maggan

Jonny kommer hem i morgon, på lördag skall jag/vi adventspynta och sedan bort på middag till Anna och Erik. Söndag adventsmys med familejn.

2011-11-24 @ 21:10:41
Postat av: Karin

Leba B. är det en ny kompis?;O) Kram..

2011-11-25 @ 08:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0