Jobba jobba jobba....!

Så drar ännu en jobbvecka igång
och jag är på plats på kontorsstolen!
Eller rättre sagt så är jag lite överallt...
där jag behövs!

 Det drog igång med en rivstart i morse
bara jag loggade in
min telefon...
hujeda mej så mycket skäll jag fick
och klockan var knappt 8!
Då gäller det att inse att det är företaget dom dissar
och inte mej som person...
att skilja på sak och person är inte alltid så lätt!
  
Inte är jag helt frisk men inte heller sjuk...
detta får lov att gå!
Idag är det siffror som gäller......
skatt å arbetsgivaravgifter
ska in
och en hel del leverantörsfakturor ska betalas.
 Får se om jag måste jobba hela dagen
eller om jag kan smita lite före! 
 
Det vackra frostiga vädret försvann
och nu har vi grått å regnigt igen...
jag tycker att vintern kan få komma jag!
Det blir mycket ljusare å mysigare med snö!

 Igår firade vi farsdag med middag, tårta och bad i badtunnan -
som ni kanske redan sett!
Pojkarna var hemma alla tre
och det är ju mysigt.
Det känn riktigt bra att träffa Lars
som jag ju inte träffar dagligen.
 
Hoppas du får en bra start på din vecka! :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Här har vi Mamma Mu och Kråkan (utklädd personal)och pyssel för förskolebarnen så måndagsförmiddagen känns riktigt mysig..:) Kör eftermiddan i Torvalla..sen var måndagen gjord!

2011-11-14 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0