Dåliga uppdateringar!

Jag har inte uppdaterat min blogg så bra på senaste tiden!
Det beror inte på ointresse eller att jag tänker lägga av...
det beror på att min dator hemma inte vill plocka upp det trådlösa nätverket längre
varken det vi har hemma eller det mobila.
Ingen har tid att hjälpa mej
jag måste vänta på att någon tar sig tid...
det blir väl Nils som får komma till undsättning.
 
För övrigt så jobbar jag hårt och är helt slut på kvällarna!
Vet inte om det är mörkret och hösten
eller om det bara är så att jag behöver vila....
jag orkar ingenting
när jag kommer hem från jobbet.
Lars rum är INTE färdigt
och inte blir det fler julklappar inhandlade heller.
Försöker sova bra men det går sådär skulle jag villa säga...!
Måste byta säng...igen!
Min säng är nästan ny men för mjuk...Typiskt!

 I kväll ska jag ta med mej Lena
och åka  på Linnean Blommor och Design
där AnnaViktoria visar sin nya kollektion Lova - det blir skoj!

Hoppas att du har en bra höst och att du tar hand om dej!








Kommentarer
Postat av: car

2011-10-27 @ 14:39:33
Postat av: Marina

Varma kramar till dig!

2011-10-27 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0