Detta med tiden!

Tänk så konstigt detta med tid är!
 
I morse så vakande vi långsamt å myyyysigt med katter å film.
 Jag sa till PK att det var så skönt med lördagmornar
för att man har liksom allt kvar...hela helgen ogjord!
 
Sen kom bästa Lena B och vi åkte på Lillänge för lite julhandel
och fika med goa Karin B.
När Karin åkte på jobbet kl.12, 
så åkte Lena och jag å fixade på fam Brodèns grav.....
det blev jätte fint ...lika våran! :O)
 
Jag for hem till mej och Lena till sej
och då var klockan över ett!
På eftermiddagen har jag hjälp Lars med rummet....
som aldrig verkar bli klart...
blev det inte idag heller.
 
Nu sitter jag här och väntar på att något av badrum ska bli ledigt...
så att jag kan fixa till mej!
Vi ska  å äta med Ansi & Kent ikväll...

å nu är jag helt plötsligt stressad för att lördagen nästan är slut
och att jag inte hunnit något!!??

Hur funkar detta med tiden
och varför har jag alltid mindre tid än andra??


Kommentarer
Postat av: Lena

Meeen! Du har ju hunnit mycket denna lördag och den är inte slut än. Kram!!

2011-10-15 @ 17:28:05
Postat av: Maggan

Mäh! Du har ju gjort massor. Jag har "bara" tagit sovmorgon, bakat muffins med Maja och Ludde, tvättat, åkt på Ikea och slösat en massa pengar och lagat middag :P

2011-10-15 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0