Åhh en sån dag!

Emil sjuk idag med så jag har fått legat i för att hinna med!
Insåg ganska snabbt att det inte skulle hålla
jag messade Lars och bad honom komma å göra ett ryck efter skolan.
 Det ville han såklart och det var ju skönt för mej att få hjälp.
 Vi jobbade undan bra Lars å jag
och kunde gå hem vid 15.
 
Lars har åkt till Svenstavik med kärleken
och jag glor på TV med Garagegubben.
Emil sitter vid sin dator
och Nils har just "drabbat" Uppsala
efter att ha åkt Close-up-båt.

 Stackars syrran som tänkt sig en "lugn hemmakväll" ! :O)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror inte din syster gråter ;o)

2011-09-10 @ 10:44:01
Postat av: Maggan

Äsch! inte är det synd om mig inte. Jag tycker det är skoj med lite o-liv jag :)

2011-09-10 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0