Huså!

Nu är jag på "arbetsläger" i stugan i Huså!
 Vi har släpat upp en vedbod som ska sättas ihop
och så rensar vi bland annat bråte som blivit liggande.
Jag vet ju att det är sånt som måste göras när man har fritidshus...
men det är klart att jag helst vill slippa.

 Ändå har vi det bra Pelle å jag
här i stugan...
vi eldar skräp, pratar, lyssnar på musik,
äter å dricker gott.
Så egentligen går det ingen nöd på mej...
men som vanligt så är det bättre någon annan stans..
enligt mej!

Nu ska vi äta Avocado med Ishavsröra
sen Pepparbiff och blomkålsmos med spenat...
bara Pelle har bastat klart!

 Trevlig Lördagkväll till dej!


Kommentarer
Postat av: Marina

Myspyskram till er!

2011-09-10 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0