Inget internet!

Vi har klent med internetuppkopplingarna hemma!
Det fasta funkar dåligt och nu har min mobila lagt av....! :O/
Därför har det varit dåligt med uppdateringar några dagar.

 Mycket att göra på jobbet och jag hjälper Emil då mycket jag bara kan
och är därför helt slut i kroppen på kvällarna.
Det blir väl bättre
bara "Emil blir varm i kläderna".
 
Nu är det fredag och jag längtar hem
till en god middag och ett glas rött.
 I morgon kan det hända att det nya badkaret kommer på plats
och slipper stå i hallen å skräpa...
om jag får hjälp att bära
så kan det bli av.
 
Har precis smitit från kontoret
och tagit en lång promenad med Biggan runt Lillsjön....
blåsigt men skönt!

Trevlig Helg önskar jag dej! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Trevlig helg!

2011-09-17 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0