......och ännu en helg har passerat...!


Tänka sej att nu har det hänt igen...
en helg har passerat och jag fattar inte hur fort det var gjort!
Vi har dock hunnit massor i Huså...
satt upp ny vedbod...
städat och eldat
 upp bland bråte på gården
+ att jag har städat å tvättat i stugan.
 
När jag ska åka från Huså
så önskar jag alltid att jag kunde stanna...
det är alltid för lite tid där tycker jag.
 Nu har jag ännu en gång bestämt mej
 för att ta en höstvecka och vara i Huså helt för mig själv....
har sagt det förr men nu ska det bli av så det så! :O)

 Lars kom hem på middag
ikväll och det var mysigt
- han hade bakat och tagit med sej en Tigerkaka till efterrätt....
Oanade talanger! ;O)

 Nu kör ännu en vecka igång
och det är bara att vässa klorna och riva av den med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0