....jag ska bara....!

Inte kom jag hem tidigare från jobbet....
blev kvar hela dagen det fanns ju massor att göra!
Så typiskt när man tror att det bara ska ta en förmiddag
så jäklas det och tar hela dagen.
Ikväll har jag letat papper och förberett årsmötet i morgon....
Lillänge Gårdsägarförening har möte här hemma hos oss.
Nu tror jag nog att det är tid för mig att avgå...
tid för nån av småbarnsfamiljerna att ta över!
Jag gör som vanligt...möte först och sen Paj & vin!
Men det blir nog inget vin för mej....
jag som bara har druckit te och ätit rostat bröd i tre dagar!
Jag borde packa oxå....
åker ju på mässa till Strängnäs på fredag
och sen vidare till syrran på lördag
och firar Valborg där!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Nä, ta´t lugnt nu så att du orkar komma i helgen. DÅ ska vi dricka lite vin.

2012-04-26 @ 18:35:45
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

AVGÅ!! Kram!

2012-04-26 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0