....det blir dag 12 i dag...!

Idag är jag hemma och är sjuk....
till skillnad från att sitta på kontoret och vara sjuk!
Jag har varit klen sen vi kom från Spingsteen och Göteborg....
det blir 12 dagar idag!
Feber från och till...svårt att andas...
snorig och täppta bihålor.
Jag vill verkligen inte gå till läkare...
.jag är så jäkla dålig på det!
 
Nu ska jag vila idag....
och så ska vi fira Nils som fyller år...
det blir grillmiddag här hemma.
Måste slå in presenter oxå och har inget presentpapper....
lägga köttet i marinad....!
 
 
Men nu soffan!
 
Grattis Nils!! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Precis! Grattis Nils!!

2012-08-08 @ 11:56:25
Postat av: Maggan

Krya dig nu och hoppas att middagen gick bra. kram

2012-08-08 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0