En vanlig sketen torsdag...!

Intet nytt under solen...en vanlig sketen torsdag!
Har i alla fall haft mycket att göra på jobbet så tiden bara flög iväg....
men jag har varit irriterad på allt å alla hela dagen.
Mitt jobb är så stressigt ibland...man hinner inte med.
Som tur är så har vi ju i alla fall en timmas lunch
så att det går att både äta och ta en promenad...det är skönt!
Har promenerat till och från jobbet och på lunchen....
tror jag dör i soffan ikväll...med gott sanvete!
....men jag BORDE montera ihop vårt ny skoställ....
som jag köpte i söndags....
Vi får väl se!
 
Vad har du gjort idag då??
 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jobbat, räknat kalorier, lagat mat, räknat kalorier, bloggat, tvättat. NU slapp i soffan.
Ingen cykling behövs ikväll phu! Jag har ont i arslet :)

Svar: Hahaha...Heja på Syster Yster!
jamtlandspower

2012-08-30 @ 18:39:03
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Team-möte, burit gamla möbler som hämtades av Rondellen (på jobbet alltså) poolat på bibl. i Torvalla 13-19, kollat på Landgång, hängt fram morgondagens outfit...och läser just nu din blogg <3

Svar: Heja Marina...fullt upp! :O)
jamtlandspower

2012-08-30 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0