Kraxar vidare...!

En promenad till jobbet i strålande sol!
Underbart väder....
men jag känner inte att jag riktigt orkar med en rask promenad.
Ska bara jobba halva dagen idag...
eller jag ska jobba fram till kl.13:30.
Har fotvård på eftermiddagen och det ska bli så skönt.
Hostan har inte gett med sig...
även om nätterna är ganska OK
så hostar jag lungorna ur mej dagtid.
Massor av människor som har det som jag...
har jag hört och det tar lång tid att bli frisk.
Försöker att vila...
men jag är inte så bra på det!
 
Hej å hå min ludna tå....nu kör vi ännu en vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du skulle ju ringa läkaren om du inte var frisk i dag!

Svar: ...jag vet...!
jamtlandspower

2012-08-13 @ 17:03:25
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0