Mys på en söndag!

Vi vaknade långsamt idag...framför TVn....kaffe å macka! Sen tog vi en promenad till Lilsjön för att hälsa på Nils...han bjöd på kaffe å vi bjöd  på fikabröd.  Efter et en promenad via Spikbodárna å hem via Rusta för att kika på golv till verandan. Lagade god mat....Sprödbakad lax med rotsaker å homemade Holandiese...super gott! Nu sitter vi åter framför TVn och jag svär långa ramsor över att det är svårt att lära sig att använda Ipad...Och at det ingråtit att lägga in bilder på bloggen via Ipad! Dagens ilandsproblem..jag vet! 

Kommentarer
Postat av: Anita

Tydligen går det inte att stava heller...! :0/

2012-08-19 @ 20:49:09
Postat av: Maggan

Du måste gå via I-tunes. En Ipad funkar inte som en vanlig dator, det är en apple-produkt. Det är därför som jag skall köpa en android läsplatta som har vanliga usb-minnen.

2012-08-20 @ 06:22:12
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Maggan

Kolla inlägget på min blogg. En bok för dig kanske? Den skulle jag köpa om jag hade en i-pad.

2012-08-20 @ 06:55:15
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0