Hur det nu blir....

Nu kommer en ny vecka med massor att göra. Lönerna ska fixas....i morgon ett möte med banken och så ska Saxon på återbesök på Djursjukhuset...jag har ett samarbetsavtal att skriva och på tisdag ett studiebesök att ta hand om. Inte en pinal har jag packat inför resan till Egypten....om jag nu kommer iväg! Det beror på vad dom säger om honom i morgon på sjukhuset! Om han inte blir friskförklarad åker inte jag någonstans. Då blir jag hemma! Nu får ni hålla tummarna att det blir ett bra besked i morgon!


Kommentarer
Postat av: carina

Ja jag hoppas det löser sig för dig o kissemissen,,skönt med en vecka i solen!!

2012-12-16 @ 21:53:43
Postat av: Marina

Håller tummarna för att allt kommer att gå bra! <3

2012-12-16 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0