Så mycket bättre!

Ser på en inspelad version av Så mycket bättre....härliga Darin! Mitt ben är inte bättre alls...får väl se om jag måste besöka en läkare under morgondagen...! Jag kanske ska hämta Saxon i morgon oxå...förhoppningsvis! Och så har jag fotvård från morgonen....det vore ju bra om jag hann att jobba några timmar oxå !Nu ska Pelle bjuda på blåbärspaj! Önskar er en skön söndagskväll! Kolla min bloggstatestik...sjukt många som läser min galematias men vem är du? Skriv gärna en kommentar nästa gång du tittar in. Tänk om blogg.se kunde sätta en gilla knapp...som på FB då kunde alla på ett lätt sätt tala om att dom tittat in!


Kommentarer
Postat av: Marina

Måste ju för sjuttsingen hålla koll på hur det går för dig och ditt ben och för Saxon! Kram (va gott med blåbärspaj)

2012-12-09 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0