Fredag.....!

Vaknar och hämtar tidningen....det är kallt!
Vi har -25 idag!
Tog en uppfriskande promenad till jobbet....
gott med en varm kopp kaffe när man kommer in
men tjii fick jag ...
inget kaffe på KAPAB...Slutt!
Vi hyr ju en kaffe maskin
och dom ska fylla på kaffe med automatik....
det har INTE funkat om man säger så!
Dagens I-lands problem....
men jag vill ha kaffe NUUU!
Det finns en liten slatt nescafe...
men den får mina medarbetare slåss om!

Det blir inget Huså i helgen...för kallt!
 Jag ska städa...å mysa....å fika...
och kan hända att jag kan fixa till gästrummet så det blir beboligt....
kanske kan vi få in det nya tvättstället på badrummet uppe
 så det slipper stå i TV-rummet....
kanske får jag lust att städa min garderob som just nu är en katastrof...
kanske undrens tid inte är förbi!
 
Vad gör du i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Marina

-25 och blå himmel med sol...det får väl ändå bli ett +... = +-0 :) Jag jobbar till 18 sen blir det The voice ;) - har också en klädkammare som håller på att damma igen...och - stan bjuder på Vinterfestival hela helgen! Tvivlar starkt på att jag blir göralös! Kramar till dig!

2012-02-03 @ 09:25:50
Postat av: Maggan

Calle fllyttar och jag skall hjälpa till. I morgon kväll väljer vi mellan rockabilly band å fest på Katalin eller sova i husvagen å kn....a ;)

2012-02-03 @ 23:28:32
Postat av: Maggan

Tror vi stannar i stan och kollar på "Mellon"!

2012-02-04 @ 13:25:13
Postat av: Lena

Hade tänkt ha en date med dig, men just nu krånglade mage. Kanske en date på söndag!

2012-02-04 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0