Tråkig lördag!

Tog sovmorgon i morse...
eftersom jag inte kom i säng förren vid 3....
hämtade ungdomar på stan då dom varit på krogen.
Pelle försvann på sitt och jag städade å tvättade.

På eftermiddagen tog jag en promenad ner på stan....
strålande sol och -22 grader!
Drack en latte på Törners....
vandrade gågatan upp å ner....
handlade på Mittpunkten
och tog bussen hem!

Fixade tråkig middag med allt vad det innbär.
Emil åkte på fest och jag har sett på Melodifestivalen...

Tur att Dead by April gick till final - det räddade denna tråkiga lördag!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, det låter som en tråkig dag du har ju varit ensam hela dagen. Ville inte Pelle följa med på stan och fika?

2012-02-05 @ 08:02:23
Postat av: Anita svarar Maggan

Noope...det villa han INTE!

2012-02-05 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0