Fredagen den 13!

Tog en sovmorgon i morse eftersom jag sov så dåligt nattin till idag!
Men sen har det gått i ett hela dagen....
har städat husvagnen som ska hyras ut....
städat gästrum...
.varit på källsorteringen med grejer......
handlat färg till uterummet...
.besiktat Caddyn....lagat god mat.
 
Och ikväll har Pelle och jag varit på Arnljot...
det måste vara 10-12 år sedan jag var där.
Vi laddade med fika...filtar och regnkläder!
Det regnade lite men jag tycker det var hyfsat bra väder...
i alla fall gick det bra att sitta ute.
Kul att se Arnljot igen var det oxå...
mycket har ändrats men mycket är lika.
Jag kan ju alla sånger och många repliker....
det sitter i sedan 70-talet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0