Min sommar i ord & bild!

Nu har jag inte uppdaterat min blogg på två veckor...eller nåt sånt!
Jag får ångest när jag tänker på det..att jag inte har uppdaterat menar jag.
Vet inte varför det blivit så men jag gillar inte den nya blogg.se!
Skit i det nu skriver jag i alla fall!
 
Hela min semester är nu slut....!
Helt otroligt vad det gick undan!
Den började med Exponorr där jag hjälpte Pelle i monten....
sen hade Jag hade Loppis med grannarna i Erikslund....
vi var och fixade i stugan Pelle och jag....
sen kom Italienarna........!
Vi har sovit i båten en natt, tänkte att det skulle bli fler men den tanken regnade bort......
jag har sett både Flykten från Ravundberget vid Döda Fallet och Arnljot på Frösön....
sen så fyllde Pelle ju 50 år med allt vad det innebar.....
Vi har sett Status Quo på Jamtli
och så avslutade vi semestern med Bruce Springsteen i Göteborg.
Tänkte hinna med att Yra på lördagkvällen
men jag tog och blev sjuk så det blev inget av med det!
Det var min semester i korta drag!
Vädret har ju varit som det varit...inget att göra något åt.
Inte har det varit mycket slappa å vila men många upplevelser.
 
 
Idag börjar jag att jobba och regnet står som spön i backen....
det är inte måttligt vad det vräker ner.
 
Hej hopp Rosenknopp...
Så var jag igång igen!
 
Status Quo på Jamtli!
 
En tur med Solöga!
 
 
 
Pelle 50år
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Spingsteen i Göteborg!
 
 
 
Emil fyller 21år
 
Bada i tunna på garagetaket!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej vännen! Vad kul att "se" dig på bloggen igen :) Härliga bilder och vilken fantastiskt innehållsrik semester! Kramar!

2012-07-30 @ 11:17:47
Postat av: Maggan

Du har ju gjort massor på din semester.
Trist med dåligt väder.
Byt blogghotell.
Kram!

2012-07-31 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0