Tillbaka i stan!

Sover som vanligt helt otroligt gott i stugan både Pelle och jag!
Vi målade färdigt och så tömde vi Kyl, frys och skafferi....
sen for vi hem trots att vädret var strålande med blå himmel och sol.
Lite omvägar tog vi för att titta på sommarjämtland
och så blev det en fika på Stocketitt!
 
Jag saknar verkligen att kunna dokumentera mitt liv
direkt med bilder och mms....får inte till det längre med nya blogg.se!
Men det går säkert att fixa...
har skrivit till dem men ej fått svar.
Syster Yster pratade om en app oxå bra för endamålet....
får väl kolla upp lite bättre.
 
Nu är det dax att piffa till gästrum å extra sängar...
på lördag kommer det 7st gäster från Italien.
Dom ska sova en natt hos mig och det ska bli så kul! <3
 
 
Tänker på att vi borde stannat i stugan en dag till...
där var det sol...det är det INTE här i stan!
 
Har varit på jobbet en sväng för att betala lite räkningar....
men det gick dåligt!
Väntar på en ny kod till internetbanken...
men den har inte kommit så det blev inget inbetalt idag!
Imorgon hoppas jag att det funkar....
sista dagen att betala in skatt å arbetsgivaravgifter...
och skatteverket struntar blankt i om jag kan logga in heller ej...
dom ska ha sina pengar i tid!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du får gå på banken å betala som föör i tia :)

2012-07-11 @ 19:04:07
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Anita svarar Maggan!

Min bank har ingen sån hantering....bara via intenet!

2012-07-12 @ 15:07:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0